USLOVI KORIŠĆENJA SISTEMA bizBox EDI
1.Sadržaj
1. Sadržaj
2. Istorija verzija
3. Uvodne odredbe
3.1 Informacije o vlasniku
bizBok-a i kontakt
3.2 Primena opštih uslova
poslovanja
3.3 Primenljivi ugovor
3.4 Definicije pojmova
4. Definicija sistema
4.1 Funkcionalnost sistema
4.2 Standardi i tehnički format
Sistema
4.3 Uslovi korišćenja
4.4 Uslovi korišćenja prilikom
pružanja usluga za treća lica
5. Pretplatnički odnos
5.1 Način naplate i uslovi
plaćanja
6. Pravila korišćenja Sistema
6.1 Ograničenje upotrebe bizBok
EDI
6.2 Uspostavljanje i korišćenje
Sistema
6.3 Obaveze Pretplatnika
6.4 Obaveze vlasnika bizBok-a
7. Ograničenja odgovornosti
8. Završne odredbe
2.Istorija verzija
Datum verzije
|
Opis promene
|
01.09.2024
|
Osnovna verzija
|
3. Uvodne odredbe
Ovi
uslovi korišćenja odnose se na sistem bizBox EDI, koji predstavlja skup
funkcija i aplikativnih modula dostupnih preko elektronskih usluga bizBox i
predstavlja priključnu tačku u bizBox mrežu eIzmena (u daljem tekstu samo
Sistem), koji pruža Vlasnik bizBox i koji je definisan ovim Uslovima
korišćenja. Uslovi korišćenja obavezuju sve Pretplatnike, Preduzeća i takođe
Korišćenike Sistema. Pored ovih, Pretplatnike obavezuju i opšti uslovi koji
važe za sve elektronske usluge bizBox i dostupni su na veb adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html . Za korišćenje Sistema potrebno je
prihvatanje kako Opštih uslova za elektronske usluge bizBox, tako i ovih uslova
korišćenja Sistema bizBox EDI.
3.1 Informacije
o Vlasniku bizBox i kontakt
Vlasnik bizBox,
koji je vlasnik i pružalac elektronskih usluga bizBox koje su predmet ovih
uslova korišćenja je:
ZZI Svetovanje in
inženiring, proizvodnja i prodaja programske opreme d.o.o.
Ljubljana, Pot k
sejmišču 33
1231 Ljubljana -
Črnuče
Matična broj:
5366569000
ID broj za PDV:
SI85190586
Vlasnike bizBoxa
zastupaju Igor Zorko, Andrej Zorko, Ana Anka Zorko i Peter Zorko, svaki
pojedinačno.
3.2 Korišćenje
opštih uslova poslovanja
Vlasnik
bizBox za pružanje svojih elektronskih usluga koristi Opšte uslove poslovanja
za elektronske usluge bizBox, među kojima je obuhvaćen i Sistem koji je predmet
ovih uslova korišćenja. Opšti uslovi obavezuju Pretplatnika pored ovih uslova
korišćenja i Pretplatnik je dužan da ih poštuje. Opšti uslovi u celini važe za
korišćenje sistema bizBox EDI, ukoliko nisu ovim uslovima korišćenja izričito
isključeni ili ukoliko ovi uslovi korišćenja ne određuju drugačije. Pretplatnik
može pristupiti Opštim uslovima na veb adresi http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/ .
3.3 Važeći
ugovor
Pretplatnik
narudžbom i prihvatanjem Opštih uslova poslovanja i uslova korišćenja Sistema
bizBox EDI, zaključuje Pretplatnički odnos sa Vlasnikom bizBox. Pretplatnik
prihvatanjem zaključuje važeći ugovorni odnos. Ako Pretplatnik zaključuje
ugovorni odnos u ime Preduzeća koje je treće lice, dužan je da obezbedi da
Preduzeće u potpunosti poštuje Opšte uslove koji obavezuju Pretplatnike pri
korišćenju elektronskih usluga bizBox, uključujući ove uslove korišćenja.
Pretplatnik koji zaključuje pretplatničke odnose po ovlašćenju, u potpunosti je
samostalno odgovoran da obezbedi važeće ovlašćenje za zaključivanje posla.
Vlasnik bizBox ne odgovara za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati
Pretplatniku ili trećim licima u ime i za račun kojih je Pretplatnik (u daljem
tekstu i Preduzeće) zaključio ugovorni odnos. Pretplatnik je dužan u slučaju da
treća lica iznesu bilo kakav zahtev protiv Vlasnika bizBox, da odmah preuzme
sve takve zahteve na sebe i oslobodi Vlasnika bizBox svih obaveza i/ili
saradnje u postupku. Vlasnik bizBox se obavezuje da će o mogućim takvim
zahtevima odmah obavestiti Pretplatnika koji je zaključio pretplatnički odnos
po ovlašćenju.
Molimo
vas da pažljivo pročitate ove uslove korišćenja i opšte uslove poslovanja PRE
nego što zaključite pretplatnički odnos. Ako se u potpunosti ili delimično ne
slažete sa uslovima, ne možete koristiti Sistem. Sistem je dostupan u stanju
"kakav je"; Vlasnik bizBox ne daje nikakve garancije ili obećanja, ni
izravne ni neizravne, u vezi sa pravom vlasništva, trgovinom ili bilo kakvom
pogodnosti za bilo koju svrhu, za Sistem.
3.4 Definicije
pojmova
U ovim uslovima
korišćenja koristimo određene pojmove koji se odnose na sve elektronske usluge
bizBox i koji se nalaze na
[http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/](http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/).
Dodatni pojmovi vezani za ove uslove korišćenja su definisani u nastavku.
1)
Priključak na Mrežu eIzmena (u daljem tekstu Priključak) je tehnološki interfejs
ili veza koja omogućava Pretplatnicima pristup elektronskoj razmeni za
obavljanje transakcija preko Mreže eIzmena.
2)
Transakcija je proces prenosa Poruka između različitih učesnika u mreži ili
između mreža.
3)
Standard je sadržajni format određenog mreže, koji zahteva određena stranka u
Sistemu (mreža, Preduzeće,...) kao odgovarajući oblik elektronskog dokumenta.
4)
Paket na pretplatu je opcija kupovine korišćenja Sistema, koja je vezana za
određeni broj transakcija.
4. Definicija Sistema
Sistem
je softver u oblaku koji Pretplatniku omogućava usluge eIzmene preko Mreže
eIzmena bizBox i kontrolisane veze do standardnog okruženja pretplatnika.
Usluga razmene uključuje i prijem eRačuna i drugih eDokumenata u bizBox
ePoštanske sandučiće za krajnje primaoce. Vlasnik bizBox će Pretplatnicima
obezbediti Interfejse za pristup uslugama i dokumentima elektronske razmene
poruka u skladu sa Opštim uslovima za elektronske usluge bizBox (dostupni na
adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html ).
4.1
Funkcionalnosti Sistema
Usluge elektronske
razmene poruka u Mreži eIzmena uključuju/omogućavaju:
-
Priključak i usluge za
obavljanje eIzmene za poslovnog korisnika
-
Web i aplikativne
interfejse (API, Usluge) za pristup eIzmeni
-
ePoštanski sandučić u
skladu sa Opštim uslovima
-
Prosleđivanje Poruka u
sistem za elektronsku razmenu poruka partnera/odredišta
-
Prijem Poruka iz sistema za
elektronsku razmenu poruka partnera/odredišta
-
Obezbeđivanje bezbednosti i
autentičnosti razmene u mreži
-
Sistem povratnica/povratnih
informacija i potvrda isporuke poruka u Mreži eIzmena
-
Mogućnost informisanja o
događajima u Mreži eIzmena na e-adresu
-
Podršku različitim
formatima, tipovima i standardima dokumenata
-
Podršku različitim tipovima
protokola ili kanala povezivanja do usluga eIzmene
-
Izvršenje pripremljenih
konverzija između formata i tipova eDokumenata
-
Mogućnost korišćenja web
aplikativnih modula kao što su katalozi artikala, priprema i izdavanje
elektronskih računa, podrška procesu naručivanja i isporuke pošiljaka
-
Mogućnost formalne,
dugoročne sertifikovane elektronske arhive dokumenata
-
Mogućnost kreiranja,
potpisivanja, provere i šifrovanja eDokumenata (eRačun,…) u korisničkom
okruženju
-
Podršku korisnicima i
obezbeđivanje rada 24/7
-
Dostupnost pružaoca za
dodatne usluge uvođenja, razvoja, testiranja ili savetovanja.
Pružaoc
će obezbediti dostupnost za obavljanje usluga po narudžbini - pripreme,
testiranja i uvođenja:
-
korisnicima vlastitih
tipova e-dokumenata i procesa razmene
-
izrada specifičnih
konverzija između vlastitih standardnih formata i tipova dokumenata
-
razvoj i uvođenje formalnih
kontrola eDokumenata prilikom slanja ili prijema
-
prilagođene vizualizacije
e-dokumenata
-
dodatne postavke i pravila
elektronske razmene poruka
-
novog unutrašnjeg izvora i
puteva razmene, kao i obavljanje drugih usluga po narudžbini
-
prilagodbe rada interfejsa
i formata razmene u slučaju promene zakonodavstva ili tehnologije interfejsa.
4.2 Standardi i
tehnički format Sistema
Sistem
obezbeđuje pružanje usluga formalne razmene i isporuke Poruka (eDokumenata) uz
obezbeđivanje autentičnosti i nepromenljivosti dokumenata tokom prenosa.
Vlasnik bizBox, kao pružalac u okviru osnovnih ponuđenih usluga i interfejsa
eIzmene, ne garantuje i ne odgovara za kreiranje dokumenata, sadržaj
dokumenata, procese i specifičnosti poslovnih dogovora između partnera u
procesu eIzmene.
Za
neslaganje sadržaja dokumenata ili posledičnu razmenu između partnera koji nisu
deo podržanih tehničkih standarda, Vlasnik bizBox ne odgovara. Sistem podržava
razmenu različitih tipova i formata dokumenata kao i mogućnost uvođenja
specifičnih kontrola ili validacija po zahtevu korisnika. Za određene
standardne tipove dokumenata obezbeđena je unapred pripremljena
kontrola/validacija tehničke strukture dokumenata tokom ili pre prenosa.
Vlasnik bizBox ne garantuje kompatibilnost sa svim zahtevima primaoca, već
obezbeđuje odgovarajućost tehničkog formata koji podržava u okviru Sistema
(npr. U slučaju da primalac dokumenta od Pretplatnika, pored obaveznih
sastavnica, zahteva i dodatne sadržaje, može doći do neslaganja dokumenta sa
zahtevima primaoca. U tom slučaju može doći do odbacivanja dokumenta od strane
primaoca).
Pretplatnik
je dužan da proveri i prati da li je izlazni/poslati eDokument sadržajno
odgovarajući i usklađen sa standardom ili zahtevima primaoca, kao i da li je
primalac primio, prihvatio ili odbacio poslati eDokument. Pretplatnik je
izričito obavešten i slaže se da je u potpunosti odgovoran za sve posledice
koje mogu nastati zbog izostanka provere usklađenosti Standarda koji pruža
Vlasnik bizBox sa zahtevima primaoca. Pretplatnik je izričito obavešten da
takav izostanak može dovesti do ekonomske štete koju u potpunosti snosi sam.
Vlasnik bizBox ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu koju pretplatnik trpi
zbog nekompatibilnosti Sistema sa zahtevima primaoca, bez obzira na vrstu štete
(direktna, indirektna, slučajna, uzročna).
**4.3 Uslovi
korišćenja**
Pretplatnik
je dužan da obezbedi odgovarajući hardver i softver koji podržava rad sistema,
kao i pristup internetu. Pretplatnik je dužan da redovno održava i ažurira i
opremu i internet konekciju.
Pretplatnik
ima pravo da koristi Sistem samo u svoje ime i za svoje potrebe. Pravo
korišćenja Sistema nije prenosivo na treća lica. Registracija koju obavlja
Pretplatnik odnosi se na pravno lice koje Pretplatnik registruje u Web portalu
BizBox. Prestanak i/ili strukturne promene pravnog lica tokom korišćenja
Sistema nisu razlog za prenos Pretplatničkog i/ili Pretplatničkog odnosa na
novo pravno lice.
U
slučaju da Pretplatnik želi da promeni pravno lice koje će imati pristup
Sistem, dužan je da izvrši registraciju novog subjekta u web portal BizBox.
Prenos transakcija između pravnih lica nije moguć.
4.4 Uslovi
korišćenja pri pružanju usluga za treće strane
Pretplatnik
sme koristiti Sistem u obavljanju svoje delatnosti ili usluga za treće strane.
U tom slučaju, korišćenje Sistema u korist trećih strana je moguće samo ako su
ispunjeni sledeći uslovi:
-
Pretplatnik je dobio
ovlašćenje za sklapanje pretplatničkog odnosa u ime treće strane;
-
Pretplatnik je dobio
ovlašćenje za korišćenje Sistema u potrebe treće strane.
Pretplatnik
je dužan da pribavi gore navedena ovlašćenja pre sklapanja pretplatničkog
odnosa i da održi validnost tih ovlašćenja tokom celog trajanja korišćenja
usluga za treće strane.
Pretplatnik
je dužan da ovu obavezu ispuni samostalno i da trećim stranama objasni uslove
korišćenja, kao i da obezbedi da treće strane poštuju sve obaveze koje
proističu za Pretplatnika i treće strane iz korišćenja Sistema.
5. Pretplatnički
odnos
Pretplatnik
ulazi u pretplatnički odnos sa Vlasnikom bizBox, koji mu omogućava korišćenje
Sistema, putem narudžbine i prihvatanja opštih uslova poslovanja i ovih uslova
korišćenja.
Pretplatnik
može pristupiti opštim uslovima poslovanja na internet adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html . Opšti uslovi poslovanja u celosti važe za
korišćenje Sistema, osim ako nisu eksplicitno isključeni ovim uslovima
korišćenja.
5.1 Način
obračuna i uslovi plačanja
Način
obračuna definisan je važećim cenovnikom Vlasnika bizBox. Pretplatnik je
upoznat sa cenovnikom koji je na snazi u trenutku sklapanja ovog pretplatničkog
odnosa i u potpunosti se slaže sa njim.
Vlasnik
bizBox se obavezuje da obavesti Pretplatnika o svim izmenama cenovnika najmanje
tri (3) meseca pre početka važenja tih izmena.
Rokovi
za plačanje i drugi podaci o izvršenju plaćanja, uključujući informacije o
reklamacijama, nalaze se u opštim uslovima poslovanja Vlasnika bizBox.
Troškovi
prelaska u druge mreže elektronske razmene naplaćuju se u skladu sa opštim
uslovima prema pravilima i cenovnicima tih mreža njihovih upravljača. Vlasnik
bizBox obezbeđuje spisak automatski podržanih mreža sa cenovnikom za pojedinačne
prelaze. U slučaju da Pretplatnik želi da obezbedi prelaz u mrežu koja nije
automatski podržana kod Vlasnika bizBox, takav prelaz može biti obezbeđen
naknadno.
Predplaćeni
paketi
Vlasnik
bizBox omogućava Pretplatnicima da kupe određeni broj transakcija u okviru
predplaćenog paketa, kao što je navedeno u ovom poglavlju.
Predplaćene
usluge mogu se koristiti samo na osnovu prethodnog dopunjavanja predplaćenog
računa.
Pretplatnik
aktivira predplaćeni paket tako što se registruje i dobije pristup bizBox platformi
i izvrši kupovinu određenog broja transakcija. Kupljene transakcije mogu se
koristiti u skladu sa opštim uslovima koji važe kod Vlasnika bizBox i ovim
uslovima korišćenja.
Pretplatnik
može u okviru predplaćenog paketa kupiti određeni broj transakcija u skladu sa
cenovnikom koji važi kod Vlasnika bizBox. Vlasnik bizBox zadržava pravo da
menja asortiman predplaćenih paketa kao i cenovnik predplaćenih paketa.
Cenovnik i asortiman predplaćenih paketa dostupni su kod Vlasnika bizBox.
Pretplatnik
može iskoristiti kupljene transakcije u roku od godinu dana od dopunjavanja
predplaćenog računa. U slučaju da pre isteka roka nije izvršena nova dopuna
računa, predplaćeni račun Pretplatnika biće onemogućen, saldo će biti obrisan i
neiskorišćene transakcije neće moći da se iskoriste.
Saldo
Pretplatnika ne može se preneti između poslovnih subjekata ili perioda izvan
trajanja zakupa.
6. Pravila
korišćenja Sistema
Pretplatnik
je dužan da koristi Sistem u skladu sa njegovom namenom i da se uzdrži od svih
radnji koje nisu u skladu sa tom namenom i/ili ovim uslovima korišćenja, kao i
opštim uslovima Vlasnika bizBox.
6.1 Ograničenje
korišćenja bizBox EDI
Vlasnik
bizBox ima mogućnost da zamrzne ili prekine korišćenje Sistema za Pretplatnika,
kao što je navedeno u Opštim uslovima poslovanja.
Vlasnik
bizBox zadržava pravo da sankcioniše prekršaje privremenim obustavljanjem
pružanja usluga Sistema za Pretplatnika (zamrzavanje Priključka), kao što je
navedeno u nastavku.
Vlasnik
bizBox će obavestiti Pretplatnika o prekršaju i navesti razloge za privremeno
obustavljanje pružanja usluga Sistema najmanje sedam (7) dana pre dana
zamrzavanja Priključka. Vlasnik bizBox će u pisanoj obavesti dati rok za
otklanjanje prekršaja. Ako Pretplatnik u toku roka za otklanjanje prekršaja otkloni
sve prekršaje zbog kojih mu je privremeno onemogućeno korišćenje Sistema,
Vlasnik bizBox će ponovo uspostaviti rad Sistema. Vlasnik bizBox će ponovo
omogućiti rad Sistema najkasnije u sedam (7) dana nakon što bude utvrđeno da su
prekršaji otklonjeni.
U
slučaju zamrzavanja Priključka zbog prekršaja Pretplatnika, Vlasnik bizBox ima
pravo na naplatu pune pretplate (ako se radi o korišćenju plaćene usluge), bez
obzira na to što je Pretplatniku onemogućen pristup elektronskim uslugama.
Neplaćanje celokupnog iznosa pretplate Vlasnik bizBox će smatrati kao novi
prekršaj i postupiti prema otkazivanju pretplatničkog odnosa bez otkaznog roka,
kako je navedeno u ovom delu opštih uslova.
Ako
Pretplatnik ne otkloni prekršaje u vreme zamrzavanja Priključka, ugovor prestaje
istekom roka za otklanjanje prekršaja.
U
slučaju da Pretplatnik ponovo krši opšte uslove, uslove korišćenja ili važeće
propise nakon ponovnog uključivanja posle otklanjanja prekršaja, Vlasnik bizBox
ima pravo da otkaže Pretplatnički odnos bez otkaznog roka.
Pored
toga, Vlasnik bizBox zadržava pravo da jednostrano prekine Pretplatnički odnos
u slučaju zlonamerne upotrebe Sistema ili upotrebe Sistema koja je u
suprotnosti sa važećim zakonodavstvom Republike Slovenije i EU. Ako Vlasnik
bizBox primeti takvu upotrebu, odmah će pozvati Pretplatnika da prekine takvu
upotrebu. Ako se Pretplatnik ne odazove na poziv i ne prestane sa kršenjem,
Vlasnik bizBox može da prekine pristup bizBox platformi i onemogući korišćenje
Sistema.
6.2 Postavljanje
i korišćenje Sistema
Pretplatnik
nakon sklapanja pretplatničkog odnosa, kao što je navedeno gore, dobija
Priključak na mrežu eRazmene i pristup Sistem, koji mu omogućava Vlasnik bizBox
u okviru Pristupa bizBox platformi za elektronske usluge BizBox. Pretplatnik je
dužan da obezbedi da osoba koja će koristiti Sistem ima odgovarajuće ovlašćenje
ili poslovnu sposobnost da može validno koristiti Sistem.
Pretplatnik
je obavešten da Sistem omogućava prelaz u druge mreže elektronske razmene, pri
čemu nastaju dodatni troškovi, koji su detaljnije opisani u tački 4.1 ovih
uslova korišćenja.
Vlasnik
bizBox će Pretplatniku obezbediti aktivaciju bizBoxEDI u roku od dva radna dana
od registracije, koju Pretplatnik izvrši preko veb sajta Vlasnika bizBox.
6.3 Obaveze
Pretplatnika
Pretplatnik
je dužan u potpunosti poštovati sve obaveze koje za njega proizlaze iz Opštih
uslova i ovih uslova korišćenja.
Pretplatnik
je dužan koristiti Sistem u skladu sa njegovom namenom i izričito se obavezuje
da se uzdrži od bilo kakvog delovanja koje bi prelazilo svrhe Sistema.
Pretplatnik se obavezuje da će Sistem koristiti pošteno i isključivo u zakonite
svrhe. Svaka upotreba Sistema u zlonamerne svrhe ili svrhe koje nisu u skladu
sa važećim zakonodavstvom Republike Slovenije i EU, je izričito zabranjena.
Pretplatnik
garantuje da će Sistem koristiti samo ovlašćena osoba Pretplatnika, koja ima
pristup i odgovarajuće privilegije ili ovlašćenja za korišćenje funkcionalnosti
koje Sistem omogućava. U slučaju pružanja usluga za treće strane, Pretplatnik
garantuje da je pribavio i održava važeće ovlašćenje na osnovu kojeg ima pravo
i sposobnost da koristi Sistem u ime i za račun treće strane.
Pretplatnik
je dužan da obezbedi odgovarajuće e-adrese i telefonske brojeve osoba sa kojima
komunicira preko Sistema. Vlasnik bizBox ne proverava e-adrese i ne odgovara za
bilo kakve posledice koje bi mogle nastati Pretplatniku zbog nepravilnog
e-adrese.
Pretplatnik
se obavezuje da će osloboditi Vlasnika bizBox bilo kakve odgovornosti u slučaju
da treća strana i/ili drugi Pretplatnici iznesu bilo kakve pravne zahteve
protiv Vlasnika bizBox. U slučaju da dođe do spora između dva ili više
Pretplatnika koji proističe iz sfere korišćenja Sistema, Pretplatnik ili
Pretplatnici se obavezuju da će takav spor rešavati međusobno i odriču se bilo
kakvih zahteva protiv Vlasnika bizBox, uključujući i zahtev za naknadu štete.
Pretplatnik
je dužan da obezbedi odgovarajuće licence za softver koji koristi i samostalno
je odgovoran za obezbeđivanje besprekornog rada takvog softvera.
Pretplatnik
je dužan samostalno obezbediti redovne sigurnosne kopije primljenih i poslatih
poruka koje su kreirane u okviru Sistema.
Pretplatnik
je dužan redovno proveravati status poslatih dokumenata i ažurno pratiti
povratnice koje dobija u vezi sa stanjem poslatih dokumenata. Pretplatnik pri
slanju dokumenta dobija tehničku povratnicu, koja sadrži informacije o
tehničkoj ispravnosti poslatog dokumenta. U slučaju da dođe do sadržajne
odbacivanja dokumenta kod primaoca, Pretplatnik dobija sadržajnu povratnicu.
Pretplatnik izričito preuzima obavezu da prati povratnice i adekvatno reaguje
na ispravljanje grešaka koje su specificirane u pojedinačnoj povratnici.
Vlasnik
bizBox ne snosi nikakvu odgovornost za štetu koja bi Pretplatniku mogla nastati
ako greške navedene u povratnici nisu ispravljene ili nisu ispravljene na vreme
da bi se sprečila nastanak štete. Pretplatnik je u potpunosti samostalno
odgovoran za svu štetu koja bi mu mogla nastati zbog takve zanemarenosti.
6.4 Obaveze
Vlasnika bizBox
Vlasnik
bizBox garantuje 95% mesečnu dostupnost rada Sistema.
Vreme
rada sistema je dvadeset četiri (24) sata dnevno, sedam (7) dana u nedelji. Za
tekuće pružanje usluga van redovnog radnog vremena brine dežurna služba. Moguća
je prekid rada sistema zbog redovnog održavanja, kako je opisano u nastavku.
Mesečna
dostupnost uključuje samo prekide zbog krivice Vlasnika bizBox i ne uključuje
prekide koji su rezultat postupanja Pretplatnika, trećih strana i/ili više
sile. Takođe, u mesečnu dostupnost Sistema nisu uključeni radovi održavanja
koje obavlja Vlasnik bizBox.
Kao
prekid zbog krivice Vlasnika bizBox, smatra se prekid rada Sistema koji nastaje
kao posledica kvara informatičko-telekomunikacijske opreme Vlasnika bizBox,
greške u softveru ili neodgovarajuće konfiguracije hardverske, softverske ili
mrežne opreme Vlasnika bizBox.
Vlasnik
bizBox zadržava pravo na najavljene prekide zbog različitih hitnih ili
periodičnih radova održavanja, koji ne spadaju u prekid zbog krivice Vlasnika
bizBox.
Vlasnik
bizBox garantuje da će se na prijavu greške odgovoriti u navedenim vremenima
odgovora i da će učiniti sve da greška bude što pre otklonjena.
Vreme
odgovora i pružanje sistemske podrške prikazani su u nastavku.
Pružalac
usluga garantuje vreme odgovora od 8 sati od prijema prijave greške i
otklanjanje grešaka u okviru redovnog radnog vremena Vlasnika bizBox.
Radno
vreme tehničkog održavanja i sistemske podrške je svaki dan u godini od 8:00 –
16:00 sati.
Vreme
odgovora počinje teći nakon prijema prijave greške. Pretplatnik može prijaviti
grešku putem e-pošte na adresu podpora@zzi.si.
Izvršilac
se obavezuje da će obezbediti rad i redovno održavanje Sistema i time omogućiti
pretplatniku neprekidno pružanje svih kupljenih i dogovorenih usluga. Svaki
planirani prekid rada Sistema (radovi održavanja, proširenje mreže ili slični
radovi na mreži), izvršilac će obavestiti pretplatnika u skladu sa Opštim
uslovima. Promenu u načinu korišćenja ili nadogradnju postojećih funkcija
Sistema, izvršilac će obavestiti pretplatnika u skladu sa Opštim uslovima.
7. Ograničenja
odgovornosti
Vlasnik
bizBox, pored ograničenja odgovornosti navedenih u Opštim uslovima, daje
sledeća ograničenja odgovornosti.
Vlasnik
bizBox omogućava samo korišćenje Sistema kako je definisano ovim Uslovima
korišćenja, zbog čega ne odgovara za bilo kakve sadržajne i/ili procesne greške
koje bi mogle izazvati ništavnost i/ili nevažećnost razmene informacija.
Vlasnik bizBox ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve štetne posledice
koje bi mogle nastati Pretplatniku zbog nevažećnosti i/ili ništavnosti razmene
informacija. Vlasnik bizBox takođe ne odgovara za štetu koja bi mogla nastati
zbog trenutnog lošeg funkcionisanja sistema za komunikaciju.
Vlasnik
bizBox ne preuzima odgovornost za verodostojnost informacija koje Pretplatnik
dobija korišćenjem usluga elektronske razmene poruka.
Vlasnik
bizBox obezbeđuje tajnost privatnih poruka, ali samo u okviru svojih sistema i
Mreže eRazmene.
8. Zaključne odredbe
Nezavisnost odredbi. Ako
se utvrdi da je bilo koja odredba ovih uslova korišćenja (u celosti ili
delimično) nezakonita, ništavna ili na bilo koji drugi način nevažeća, takva
odredba će se smatrati izbrisano (delimično ili u celosti), dok ostatak uslova
korišćenja ostaje na snazi.
Upoznatost sa uslovima.
Potpisom ovih uslova korišćenja, Pretplatnik/Kompanija potvrđuje da ih je
pročitao i da je u potpunosti upoznat sa ovim opštim uslovima, naročito sa
ograničenjima odgovornosti koja su utvrđena.
Jezik verzije. Ovi uslovi
korišćenja su napisani na slovenačkom jeziku. Bilo koja verzija ovih uslova
korišćenja na drugom jeziku je stvorena kako bi se olakšao pristup uslovima
korišćenja. Saglasni ste i u potpunosti razumete da u slučaju bilo kakvih
sporova, prevashodna verzija je slovenačka verzija.
Važeća verzija. Ovi uslovi
korišćenja stupaju na snagu od 1.9.2024.