MNE

USLOVI KORIŠĆENJA SISTEMA bizBox EDI

1.Sadržaj

1. Sadržaj

2. Istorija verzija

3. Uvodne odredbe

3.1 Informacije o vlasniku bizBok-a i kontakt

3.2 Primena opštih uslova poslovanja

3.3 Primenljivi ugovor

3.4 Definicije pojmova

4. Definicija sistema

4.1 Funkcionalnost sistema

4.2 Standardi i tehnički format Sistema

4.3 Uslovi korišćenja

4.4 Uslovi korišćenja prilikom pružanja usluga za treća lica

5. Pretplatnički odnos

5.1 Način naplate i uslovi plaćanja

6. Pravila korišćenja Sistema

6.1 Ograničenje upotrebe bizBok EDI

6.2 Uspostavljanje i korišćenje Sistema

6.3 Obaveze Pretplatnika

6.4 Obaveze vlasnika bizBok-a

7. Ograničenja odgovornosti

8. Završne odredbe

2.Istorija verzija

Datum verzije

Opis promene

01.09.2024

Osnovna verzija

3. Uvodne odredbe

Ovi uslovi korišćenja odnose se na sistem bizBox EDI, koji predstavlja skup funkcija i aplikativnih modula dostupnih preko elektronskih usluga bizBox i predstavlja priključnu tačku u bizBox mrežu eIzmena (u daljem tekstu samo Sistem), koji pruža Vlasnik bizBox i koji je definisan ovim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja obavezuju sve Pretplatnike, Preduzeća i takođe Korišćenike Sistema. Pored ovih, Pretplatnike obavezuju i opšti uslovi koji važe za sve elektronske usluge bizBox i dostupni su na veb adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html . Za korišćenje Sistema potrebno je prihvatanje kako Opštih uslova za elektronske usluge bizBox, tako i ovih uslova korišćenja Sistema bizBox EDI.

3.1 Informacije o Vlasniku bizBox i kontakt

Vlasnik bizBox, koji je vlasnik i pružalac elektronskih usluga bizBox koje su predmet ovih uslova korišćenja je:

ZZI Svetovanje in inženiring, proizvodnja i prodaja programske opreme d.o.o.

Ljubljana, Pot k sejmišču 33

1231 Ljubljana - Črnuče

Matična broj: 5366569000

ID broj za PDV: SI85190586

Vlasnike bizBoxa zastupaju Igor Zorko, Andrej Zorko, Ana Anka Zorko i Peter Zorko, svaki pojedinačno.

3.2 Korišćenje opštih uslova poslovanja

Vlasnik bizBox za pružanje svojih elektronskih usluga koristi Opšte uslove poslovanja za elektronske usluge bizBox, među kojima je obuhvaćen i Sistem koji je predmet ovih uslova korišćenja. Opšti uslovi obavezuju Pretplatnika pored ovih uslova korišćenja i Pretplatnik je dužan da ih poštuje. Opšti uslovi u celini važe za korišćenje sistema bizBox EDI, ukoliko nisu ovim uslovima korišćenja izričito isključeni ili ukoliko ovi uslovi korišćenja ne određuju drugačije. Pretplatnik može pristupiti Opštim uslovima na veb adresi http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/ .

3.3 Važeći ugovor

Pretplatnik narudžbom i prihvatanjem Opštih uslova poslovanja i uslova korišćenja Sistema bizBox EDI, zaključuje Pretplatnički odnos sa Vlasnikom bizBox. Pretplatnik prihvatanjem zaključuje važeći ugovorni odnos. Ako Pretplatnik zaključuje ugovorni odnos u ime Preduzeća koje je treće lice, dužan je da obezbedi da Preduzeće u potpunosti poštuje Opšte uslove koji obavezuju Pretplatnike pri korišćenju elektronskih usluga bizBox, uključujući ove uslove korišćenja. Pretplatnik koji zaključuje pretplatničke odnose po ovlašćenju, u potpunosti je samostalno odgovoran da obezbedi važeće ovlašćenje za zaključivanje posla. Vlasnik bizBox ne odgovara za bilo kakvu štetu koja bi mogla nastati Pretplatniku ili trećim licima u ime i za račun kojih je Pretplatnik (u daljem tekstu i Preduzeće) zaključio ugovorni odnos. Pretplatnik je dužan u slučaju da treća lica iznesu bilo kakav zahtev protiv Vlasnika bizBox, da odmah preuzme sve takve zahteve na sebe i oslobodi Vlasnika bizBox svih obaveza i/ili saradnje u postupku. Vlasnik bizBox se obavezuje da će o mogućim takvim zahtevima odmah obavestiti Pretplatnika koji je zaključio pretplatnički odnos po ovlašćenju.

Molimo vas da pažljivo pročitate ove uslove korišćenja i opšte uslove poslovanja PRE nego što zaključite pretplatnički odnos. Ako se u potpunosti ili delimično ne slažete sa uslovima, ne možete koristiti Sistem. Sistem je dostupan u stanju "kakav je"; Vlasnik bizBox ne daje nikakve garancije ili obećanja, ni izravne ni neizravne, u vezi sa pravom vlasništva, trgovinom ili bilo kakvom pogodnosti za bilo koju svrhu, za Sistem.

3.4 Definicije pojmova

U ovim uslovima korišćenja koristimo određene pojmove koji se odnose na sve elektronske usluge bizBox i koji se nalaze na [http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/](http://www.bizBox.eu/splosnipogoji/). Dodatni pojmovi vezani za ove uslove korišćenja su definisani u nastavku.

1) Priključak na Mrežu eIzmena (u daljem tekstu Priključak) je tehnološki interfejs ili veza koja omogućava Pretplatnicima pristup elektronskoj razmeni za obavljanje transakcija preko Mreže eIzmena.

2) Transakcija je proces prenosa Poruka između različitih učesnika u mreži ili između mreža.

3) Standard je sadržajni format određenog mreže, koji zahteva određena stranka u Sistemu (mreža, Preduzeće,...) kao odgovarajući oblik elektronskog dokumenta.

4) Paket na pretplatu je opcija kupovine korišćenja Sistema, koja je vezana za određeni broj transakcija.

4. Definicija Sistema

Sistem je softver u oblaku koji Pretplatniku omogućava usluge eIzmene preko Mreže eIzmena bizBox i kontrolisane veze do standardnog okruženja pretplatnika. Usluga razmene uključuje i prijem eRačuna i drugih eDokumenata u bizBox ePoštanske sandučiće za krajnje primaoce. Vlasnik bizBox će Pretplatnicima obezbediti Interfejse za pristup uslugama i dokumentima elektronske razmene poruka u skladu sa Opštim uslovima za elektronske usluge bizBox (dostupni na adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html ).

4.1 Funkcionalnosti Sistema

Usluge elektronske razmene poruka u Mreži eIzmena uključuju/omogućavaju:

- Priključak i usluge za obavljanje eIzmene za poslovnog korisnika

- Web i aplikativne interfejse (API, Usluge) za pristup eIzmeni

- ePoštanski sandučić u skladu sa Opštim uslovima

- Prosleđivanje Poruka u sistem za elektronsku razmenu poruka partnera/odredišta

- Prijem Poruka iz sistema za elektronsku razmenu poruka partnera/odredišta

- Obezbeđivanje bezbednosti i autentičnosti razmene u mreži

- Sistem povratnica/povratnih informacija i potvrda isporuke poruka u Mreži eIzmena

- Mogućnost informisanja o događajima u Mreži eIzmena na e-adresu

- Podršku različitim formatima, tipovima i standardima dokumenata

- Podršku različitim tipovima protokola ili kanala povezivanja do usluga eIzmene

- Izvršenje pripremljenih konverzija između formata i tipova eDokumenata

- Mogućnost korišćenja web aplikativnih modula kao što su katalozi artikala, priprema i izdavanje elektronskih računa, podrška procesu naručivanja i isporuke pošiljaka

- Mogućnost formalne, dugoročne sertifikovane elektronske arhive dokumenata

- Mogućnost kreiranja, potpisivanja, provere i šifrovanja eDokumenata (eRačun,…) u korisničkom okruženju

- Podršku korisnicima i obezbeđivanje rada 24/7

- Dostupnost pružaoca za dodatne usluge uvođenja, razvoja, testiranja ili savetovanja.

Pružaoc će obezbediti dostupnost za obavljanje usluga po narudžbini - pripreme, testiranja i uvođenja:

- korisnicima vlastitih tipova e-dokumenata i procesa razmene

- izrada specifičnih konverzija između vlastitih standardnih formata i tipova dokumenata

- razvoj i uvođenje formalnih kontrola eDokumenata prilikom slanja ili prijema

- prilagođene vizualizacije e-dokumenata

- dodatne postavke i pravila elektronske razmene poruka

- novog unutrašnjeg izvora i puteva razmene, kao i obavljanje drugih usluga po narudžbini

- prilagodbe rada interfejsa i formata razmene u slučaju promene zakonodavstva ili tehnologije interfejsa.

4.2 Standardi i tehnički format Sistema

Sistem obezbeđuje pružanje usluga formalne razmene i isporuke Poruka (eDokumenata) uz obezbeđivanje autentičnosti i nepromenljivosti dokumenata tokom prenosa. Vlasnik bizBox, kao pružalac u okviru osnovnih ponuđenih usluga i interfejsa eIzmene, ne garantuje i ne odgovara za kreiranje dokumenata, sadržaj dokumenata, procese i specifičnosti poslovnih dogovora između partnera u procesu eIzmene.

Za neslaganje sadržaja dokumenata ili posledičnu razmenu između partnera koji nisu deo podržanih tehničkih standarda, Vlasnik bizBox ne odgovara. Sistem podržava razmenu različitih tipova i formata dokumenata kao i mogućnost uvođenja specifičnih kontrola ili validacija po zahtevu korisnika. Za određene standardne tipove dokumenata obezbeđena je unapred pripremljena kontrola/validacija tehničke strukture dokumenata tokom ili pre prenosa. Vlasnik bizBox ne garantuje kompatibilnost sa svim zahtevima primaoca, već obezbeđuje odgovarajućost tehničkog formata koji podržava u okviru Sistema (npr. U slučaju da primalac dokumenta od Pretplatnika, pored obaveznih sastavnica, zahteva i dodatne sadržaje, može doći do neslaganja dokumenta sa zahtevima primaoca. U tom slučaju može doći do odbacivanja dokumenta od strane primaoca).

Pretplatnik je dužan da proveri i prati da li je izlazni/poslati eDokument sadržajno odgovarajući i usklađen sa standardom ili zahtevima primaoca, kao i da li je primalac primio, prihvatio ili odbacio poslati eDokument. Pretplatnik je izričito obavešten i slaže se da je u potpunosti odgovoran za sve posledice koje mogu nastati zbog izostanka provere usklađenosti Standarda koji pruža Vlasnik bizBox sa zahtevima primaoca. Pretplatnik je izričito obavešten da takav izostanak može dovesti do ekonomske štete koju u potpunosti snosi sam. Vlasnik bizBox ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu koju pretplatnik trpi zbog nekompatibilnosti Sistema sa zahtevima primaoca, bez obzira na vrstu štete (direktna, indirektna, slučajna, uzročna).

**4.3 Uslovi korišćenja**

Pretplatnik je dužan da obezbedi odgovarajući hardver i softver koji podržava rad sistema, kao i pristup internetu. Pretplatnik je dužan da redovno održava i ažurira i opremu i internet konekciju.

Pretplatnik ima pravo da koristi Sistem samo u svoje ime i za svoje potrebe. Pravo korišćenja Sistema nije prenosivo na treća lica. Registracija koju obavlja Pretplatnik odnosi se na pravno lice koje Pretplatnik registruje u Web portalu BizBox. Prestanak i/ili strukturne promene pravnog lica tokom korišćenja Sistema nisu razlog za prenos Pretplatničkog i/ili Pretplatničkog odnosa na novo pravno lice.

U slučaju da Pretplatnik želi da promeni pravno lice koje će imati pristup Sistem, dužan je da izvrši registraciju novog subjekta u web portal BizBox. Prenos transakcija između pravnih lica nije moguć.

4.4 Uslovi korišćenja pri pružanju usluga za treće strane

Pretplatnik sme koristiti Sistem u obavljanju svoje delatnosti ili usluga za treće strane. U tom slučaju, korišćenje Sistema u korist trećih strana je moguće samo ako su ispunjeni sledeći uslovi:

- Pretplatnik je dobio ovlašćenje za sklapanje pretplatničkog odnosa u ime treće strane;

- Pretplatnik je dobio ovlašćenje za korišćenje Sistema u potrebe treće strane.

Pretplatnik je dužan da pribavi gore navedena ovlašćenja pre sklapanja pretplatničkog odnosa i da održi validnost tih ovlašćenja tokom celog trajanja korišćenja usluga za treće strane.

Pretplatnik je dužan da ovu obavezu ispuni samostalno i da trećim stranama objasni uslove korišćenja, kao i da obezbedi da treće strane poštuju sve obaveze koje proističu za Pretplatnika i treće strane iz korišćenja Sistema.

5. Pretplatnički odnos

Pretplatnik ulazi u pretplatnički odnos sa Vlasnikom bizBox, koji mu omogućava korišćenje Sistema, putem narudžbine i prihvatanja opštih uslova poslovanja i ovih uslova korišćenja.

Pretplatnik može pristupiti opštim uslovima poslovanja na internet adresi https://www.zzi.me/opsti_uslovi.html . Opšti uslovi poslovanja u celosti važe za korišćenje Sistema, osim ako nisu eksplicitno isključeni ovim uslovima korišćenja.

5.1 Način obračuna i uslovi plačanja

Način obračuna definisan je važećim cenovnikom Vlasnika bizBox. Pretplatnik je upoznat sa cenovnikom koji je na snazi u trenutku sklapanja ovog pretplatničkog odnosa i u potpunosti se slaže sa njim.

Vlasnik bizBox se obavezuje da obavesti Pretplatnika o svim izmenama cenovnika najmanje tri (3) meseca pre početka važenja tih izmena.

Rokovi za plačanje i drugi podaci o izvršenju plaćanja, uključujući informacije o reklamacijama, nalaze se u opštim uslovima poslovanja Vlasnika bizBox.

Troškovi prelaska u druge mreže elektronske razmene naplaćuju se u skladu sa opštim uslovima prema pravilima i cenovnicima tih mreža njihovih upravljača. Vlasnik bizBox obezbeđuje spisak automatski podržanih mreža sa cenovnikom za pojedinačne prelaze. U slučaju da Pretplatnik želi da obezbedi prelaz u mrežu koja nije automatski podržana kod Vlasnika bizBox, takav prelaz može biti obezbeđen naknadno.

Predplaćeni paketi

Vlasnik bizBox omogućava Pretplatnicima da kupe određeni broj transakcija u okviru predplaćenog paketa, kao što je navedeno u ovom poglavlju.

Predplaćene usluge mogu se koristiti samo na osnovu prethodnog dopunjavanja predplaćenog računa.

Pretplatnik aktivira predplaćeni paket tako što se registruje i dobije pristup bizBox platformi i izvrši kupovinu određenog broja transakcija. Kupljene transakcije mogu se koristiti u skladu sa opštim uslovima koji važe kod Vlasnika bizBox i ovim uslovima korišćenja.

Pretplatnik može u okviru predplaćenog paketa kupiti određeni broj transakcija u skladu sa cenovnikom koji važi kod Vlasnika bizBox. Vlasnik bizBox zadržava pravo da menja asortiman predplaćenih paketa kao i cenovnik predplaćenih paketa. Cenovnik i asortiman predplaćenih paketa dostupni su kod Vlasnika bizBox.

Pretplatnik može iskoristiti kupljene transakcije u roku od godinu dana od dopunjavanja predplaćenog računa. U slučaju da pre isteka roka nije izvršena nova dopuna računa, predplaćeni račun Pretplatnika biće onemogućen, saldo će biti obrisan i neiskorišćene transakcije neće moći da se iskoriste.

Saldo Pretplatnika ne može se preneti između poslovnih subjekata ili perioda izvan trajanja zakupa.

6. Pravila korišćenja Sistema

Pretplatnik je dužan da koristi Sistem u skladu sa njegovom namenom i da se uzdrži od svih radnji koje nisu u skladu sa tom namenom i/ili ovim uslovima korišćenja, kao i opštim uslovima Vlasnika bizBox.

6.1 Ograničenje korišćenja bizBox EDI

Vlasnik bizBox ima mogućnost da zamrzne ili prekine korišćenje Sistema za Pretplatnika, kao što je navedeno u Opštim uslovima poslovanja.

Vlasnik bizBox zadržava pravo da sankcioniše prekršaje privremenim obustavljanjem pružanja usluga Sistema za Pretplatnika (zamrzavanje Priključka), kao što je navedeno u nastavku.

Vlasnik bizBox će obavestiti Pretplatnika o prekršaju i navesti razloge za privremeno obustavljanje pružanja usluga Sistema najmanje sedam (7) dana pre dana zamrzavanja Priključka. Vlasnik bizBox će u pisanoj obavesti dati rok za otklanjanje prekršaja. Ako Pretplatnik u toku roka za otklanjanje prekršaja otkloni sve prekršaje zbog kojih mu je privremeno onemogućeno korišćenje Sistema, Vlasnik bizBox će ponovo uspostaviti rad Sistema. Vlasnik bizBox će ponovo omogućiti rad Sistema najkasnije u sedam (7) dana nakon što bude utvrđeno da su prekršaji otklonjeni.

U slučaju zamrzavanja Priključka zbog prekršaja Pretplatnika, Vlasnik bizBox ima pravo na naplatu pune pretplate (ako se radi o korišćenju plaćene usluge), bez obzira na to što je Pretplatniku onemogućen pristup elektronskim uslugama. Neplaćanje celokupnog iznosa pretplate Vlasnik bizBox će smatrati kao novi prekršaj i postupiti prema otkazivanju pretplatničkog odnosa bez otkaznog roka, kako je navedeno u ovom delu opštih uslova.

Ako Pretplatnik ne otkloni prekršaje u vreme zamrzavanja Priključka, ugovor prestaje istekom roka za otklanjanje prekršaja.

U slučaju da Pretplatnik ponovo krši opšte uslove, uslove korišćenja ili važeće propise nakon ponovnog uključivanja posle otklanjanja prekršaja, Vlasnik bizBox ima pravo da otkaže Pretplatnički odnos bez otkaznog roka.

Pored toga, Vlasnik bizBox zadržava pravo da jednostrano prekine Pretplatnički odnos u slučaju zlonamerne upotrebe Sistema ili upotrebe Sistema koja je u suprotnosti sa važećim zakonodavstvom Republike Slovenije i EU. Ako Vlasnik bizBox primeti takvu upotrebu, odmah će pozvati Pretplatnika da prekine takvu upotrebu. Ako se Pretplatnik ne odazove na poziv i ne prestane sa kršenjem, Vlasnik bizBox može da prekine pristup bizBox platformi i onemogući korišćenje Sistema.

6.2 Postavljanje i korišćenje Sistema

Pretplatnik nakon sklapanja pretplatničkog odnosa, kao što je navedeno gore, dobija Priključak na mrežu eRazmene i pristup Sistem, koji mu omogućava Vlasnik bizBox u okviru Pristupa bizBox platformi za elektronske usluge BizBox. Pretplatnik je dužan da obezbedi da osoba koja će koristiti Sistem ima odgovarajuće ovlašćenje ili poslovnu sposobnost da može validno koristiti Sistem.

Pretplatnik je obavešten da Sistem omogućava prelaz u druge mreže elektronske razmene, pri čemu nastaju dodatni troškovi, koji su detaljnije opisani u tački 4.1 ovih uslova korišćenja.

Vlasnik bizBox će Pretplatniku obezbediti aktivaciju bizBoxEDI u roku od dva radna dana od registracije, koju Pretplatnik izvrši preko veb sajta Vlasnika bizBox.

6.3 Obaveze Pretplatnika

Pretplatnik je dužan u potpunosti poštovati sve obaveze koje za njega proizlaze iz Opštih uslova i ovih uslova korišćenja.

Pretplatnik je dužan koristiti Sistem u skladu sa njegovom namenom i izričito se obavezuje da se uzdrži od bilo kakvog delovanja koje bi prelazilo svrhe Sistema. Pretplatnik se obavezuje da će Sistem koristiti pošteno i isključivo u zakonite svrhe. Svaka upotreba Sistema u zlonamerne svrhe ili svrhe koje nisu u skladu sa važećim zakonodavstvom Republike Slovenije i EU, je izričito zabranjena.

Pretplatnik garantuje da će Sistem koristiti samo ovlašćena osoba Pretplatnika, koja ima pristup i odgovarajuće privilegije ili ovlašćenja za korišćenje funkcionalnosti koje Sistem omogućava. U slučaju pružanja usluga za treće strane, Pretplatnik garantuje da je pribavio i održava važeće ovlašćenje na osnovu kojeg ima pravo i sposobnost da koristi Sistem u ime i za račun treće strane.

Pretplatnik je dužan da obezbedi odgovarajuće e-adrese i telefonske brojeve osoba sa kojima komunicira preko Sistema. Vlasnik bizBox ne proverava e-adrese i ne odgovara za bilo kakve posledice koje bi mogle nastati Pretplatniku zbog nepravilnog e-adrese.

Pretplatnik se obavezuje da će osloboditi Vlasnika bizBox bilo kakve odgovornosti u slučaju da treća strana i/ili drugi Pretplatnici iznesu bilo kakve pravne zahteve protiv Vlasnika bizBox. U slučaju da dođe do spora između dva ili više Pretplatnika koji proističe iz sfere korišćenja Sistema, Pretplatnik ili Pretplatnici se obavezuju da će takav spor rešavati međusobno i odriču se bilo kakvih zahteva protiv Vlasnika bizBox, uključujući i zahtev za naknadu štete.

Pretplatnik je dužan da obezbedi odgovarajuće licence za softver koji koristi i samostalno je odgovoran za obezbeđivanje besprekornog rada takvog softvera.

Pretplatnik je dužan samostalno obezbediti redovne sigurnosne kopije primljenih i poslatih poruka koje su kreirane u okviru Sistema.

Pretplatnik je dužan redovno proveravati status poslatih dokumenata i ažurno pratiti povratnice koje dobija u vezi sa stanjem poslatih dokumenata. Pretplatnik pri slanju dokumenta dobija tehničku povratnicu, koja sadrži informacije o tehničkoj ispravnosti poslatog dokumenta. U slučaju da dođe do sadržajne odbacivanja dokumenta kod primaoca, Pretplatnik dobija sadržajnu povratnicu. Pretplatnik izričito preuzima obavezu da prati povratnice i adekvatno reaguje na ispravljanje grešaka koje su specificirane u pojedinačnoj povratnici.

Vlasnik bizBox ne snosi nikakvu odgovornost za štetu koja bi Pretplatniku mogla nastati ako greške navedene u povratnici nisu ispravljene ili nisu ispravljene na vreme da bi se sprečila nastanak štete. Pretplatnik je u potpunosti samostalno odgovoran za svu štetu koja bi mu mogla nastati zbog takve zanemarenosti.

6.4 Obaveze Vlasnika bizBox

Vlasnik bizBox garantuje 95% mesečnu dostupnost rada Sistema.

Vreme rada sistema je dvadeset četiri (24) sata dnevno, sedam (7) dana u nedelji. Za tekuće pružanje usluga van redovnog radnog vremena brine dežurna služba. Moguća je prekid rada sistema zbog redovnog održavanja, kako je opisano u nastavku.

Mesečna dostupnost uključuje samo prekide zbog krivice Vlasnika bizBox i ne uključuje prekide koji su rezultat postupanja Pretplatnika, trećih strana i/ili više sile. Takođe, u mesečnu dostupnost Sistema nisu uključeni radovi održavanja koje obavlja Vlasnik bizBox.

Kao prekid zbog krivice Vlasnika bizBox, smatra se prekid rada Sistema koji nastaje kao posledica kvara informatičko-telekomunikacijske opreme Vlasnika bizBox, greške u softveru ili neodgovarajuće konfiguracije hardverske, softverske ili mrežne opreme Vlasnika bizBox.

Vlasnik bizBox zadržava pravo na najavljene prekide zbog različitih hitnih ili periodičnih radova održavanja, koji ne spadaju u prekid zbog krivice Vlasnika bizBox.

Vlasnik bizBox garantuje da će se na prijavu greške odgovoriti u navedenim vremenima odgovora i da će učiniti sve da greška bude što pre otklonjena.

Vreme odgovora i pružanje sistemske podrške prikazani su u nastavku.

Pružalac usluga garantuje vreme odgovora od 8 sati od prijema prijave greške i otklanjanje grešaka u okviru redovnog radnog vremena Vlasnika bizBox.

Radno vreme tehničkog održavanja i sistemske podrške je svaki dan u godini od 8:00 – 16:00 sati.

Vreme odgovora počinje teći nakon prijema prijave greške. Pretplatnik može prijaviti grešku putem e-pošte na adresu podpora@zzi.si.

Izvršilac se obavezuje da će obezbediti rad i redovno održavanje Sistema i time omogućiti pretplatniku neprekidno pružanje svih kupljenih i dogovorenih usluga. Svaki planirani prekid rada Sistema (radovi održavanja, proširenje mreže ili slični radovi na mreži), izvršilac će obavestiti pretplatnika u skladu sa Opštim uslovima. Promenu u načinu korišćenja ili nadogradnju postojećih funkcija Sistema, izvršilac će obavestiti pretplatnika u skladu sa Opštim uslovima.

7. Ograničenja odgovornosti

Vlasnik bizBox, pored ograničenja odgovornosti navedenih u Opštim uslovima, daje sledeća ograničenja odgovornosti.

Vlasnik bizBox omogućava samo korišćenje Sistema kako je definisano ovim Uslovima korišćenja, zbog čega ne odgovara za bilo kakve sadržajne i/ili procesne greške koje bi mogle izazvati ništavnost i/ili nevažećnost razmene informacija. Vlasnik bizBox ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakve štetne posledice koje bi mogle nastati Pretplatniku zbog nevažećnosti i/ili ništavnosti razmene informacija. Vlasnik bizBox takođe ne odgovara za štetu koja bi mogla nastati zbog trenutnog lošeg funkcionisanja sistema za komunikaciju.

Vlasnik bizBox ne preuzima odgovornost za verodostojnost informacija koje Pretplatnik dobija korišćenjem usluga elektronske razmene poruka.

Vlasnik bizBox obezbeđuje tajnost privatnih poruka, ali samo u okviru svojih sistema i Mreže eRazmene.

8. Zaključne odredbe

Nezavisnost odredbi. Ako se utvrdi da je bilo koja odredba ovih uslova korišćenja (u celosti ili delimično) nezakonita, ništavna ili na bilo koji drugi način nevažeća, takva odredba će se smatrati izbrisano (delimično ili u celosti), dok ostatak uslova korišćenja ostaje na snazi.

Upoznatost sa uslovima. Potpisom ovih uslova korišćenja, Pretplatnik/Kompanija potvrđuje da ih je pročitao i da je u potpunosti upoznat sa ovim opštim uslovima, naročito sa ograničenjima odgovornosti koja su utvrđena.

Jezik verzije. Ovi uslovi korišćenja su napisani na slovenačkom jeziku. Bilo koja verzija ovih uslova korišćenja na drugom jeziku je stvorena kako bi se olakšao pristup uslovima korišćenja. Saglasni ste i u potpunosti razumete da u slučaju bilo kakvih sporova, prevashodna verzija je slovenačka verzija.

Važeća verzija. Ovi uslovi korišćenja stupaju na snagu od 1.9.2024.

  Zatvori Web stranice ZZI koristiti kolačiće kako bi pružili on-line usluge,
sisteme oglašavanja i funkcionalnosti koje bez njih ne bismo mogli pružiti.

Daljim korišćenjem web stranice, pristajete na korištenje kolačića
Ako ne želite kolačiće , možete ih isključiti u postavkama
Copyright, ZZI d.o.o., 2024